پایگاه اورژانس جاده ای کیلومتر ۸۴ آزادراه ساوه-همدان افتتاح شد

۰۴ مهر ۱۴۰۰ | ۱۳:۲۳ کد : ۱۴۱۵ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۶۷۶
پایگاه اورژانس جاده ای کیلومتر ۸۴ آزادراه ساوه-همدان افتتاح شد

هفته دفاع مقدس و با حضور رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه

پایگاه اورژانس جاده ای کیلومتر ۸۴ آزادراه ساوه-همدان افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه
 سوم مهرماه ۱۴۰۰ مصادف با چهارمین روز هفته دفاع مقدس با حضور دکتر مصری رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه و جمعی از مسئولان این دانشکده پایگاه اورژانس ۱۱۵ کیلومتر ۸۴ آزادراه ساوه-همدان به بهره برداری رسید.
در این مراسم که دکتر قربانلی معاون توسعه و مدیریت منابع، دکتر دالوندی معاون درمان، صیدی سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی ساوه و آقای صبوحی مدیرعامل مجمع خیرین سلامت ساوه و جمعی از پرسنل عملیاتی این مرکز حضور داشتند خدمات رسانی این پایگاه با گرامی داشت نام و یاد شهدای جنگ تحمیلی و دفاع مقدس آغاز شد.
دکتر مصری ضمن قدردانی از زحمات مسئولان مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه و دانشکده در پیگیری و آغاز خدمات رسانی این پایگاه ابراز امیدواری کرد با افتتاح این پایگاه و پایگاه اورژانس تمام خیرساز کیلومتر ۴۷ آزادراه ساوه-همدان در آینده ای نزدیک، خدمات رسانی اورژانس پیش بیمارستانی در این آزادراه  که محل تردد زائران حسینی نیز است به نحو مطلوب صورت گیرد.
صیدی سرپرست اورژانس ساوه نیز ضمن قدردانی از رئیس دانشکده و معاونت های توسعه و درمان در تحقق این هدف گفت: با افتتاح این پایگاه زمان خدمات رسانی به مددجویان این آزادراه تسریع می شود و این پایگاه استفاده از خدمات اورژانس هوایی را تسهیل می بخشد.
سرپرست اورژانس ساوه افزود  پایگاه اورژانس کیلومتر ۸۴ آزادراه ساوه-همدان در جهت تحقق اهداف چشم انداز ششم توسعه در راستای راه اندازی پایگاه های اورژانس، با اختصاص بخشی از ساختمان پلیس راه ساوه-همدان به بهره برداری رسید و بر طرف کردن نواقص و مشکلات این پایگاه از جمله پارکینگ آمبولانس را جز اولویت های در دست اقدام در آینده ای نزدیک دانست.


نظر شما :