شرح وظایف
شرح وظایف مسئول واحد کنترل کیفیت و تدوین شاخص ها:
- تعیین شاخص ها و استانداردهای منطقه ای و بهینه سازی و ارتقاء مستمر آن
- تجزیه و تحلیل و پردازش داده ها و ارائه راهکارهای علمی و اجرایی جهت بهینه نمودن امور مربوط به مدیریت اورژانسهای پیش بیمارستانی
- بررسی آماری در سطح منطقه ای ملی و مقایسه آن با وضعیت کشوری
ساماندهی نظام مراقبت حوادث و فوریتهای پزشکی - بررسی وتحلیل طرحها و پروژهای مرتبط با حوادث و فوریتهای پزشکی
- تهیه پسخوراند جهت ارائه به ذینفعان
- بررسی مستمر سطح رضایتمندی ذینفعان
- شرح وظایف کارشناس نظارت وارزیابی حوادث وفوریتهای پزشکی
- تدوین چک لیست پایش ونظارت اورژانس های بیمارستانی وپیش بیمارستانی منطقه تحت پوشش
- تدوین برنامه زمان بندی بازدید وانجام بازرسی ازپایگاههای اورژانس های بیمارستانی وپیش بیمارستانی منطقه تحت پوشش
- تدوین واجرای ارزیابی عملکردادارات حوادث وفوریتهای پزشکی واورژانس های بیمارستانی وپیش بیمارستانی منطقه تحت پوشش
- تدوین سیستم تشویق وتبیه کارکنان ومدیران ادارات حوادث وفوریتهای پزشکی واورژانس های بیمارستانی وپیش بیمارستانی منطقه تحت پوشش
- بررسی وپیگیری شکایات(مردمی وکارکنان) ومواردتخلف ادارات حوادث وفوریتهای پزشکی واورژانس های بیمارستانی وپیش بیمارستانی منطقه تحت پوشش
- تشکیل کمیته تدوین ارتقاء کیفیت
- پیگیری تدوین شاخص های عملکرد اختصاصی واحد